Vi gillar konditionsträning

Spinning 2.0

LÄS MER

Thorax

LÄS MER

Löpning

LÄS MER

Schema för Gruppträning

Måndag

  • Löpning

    -

    Intervaller och Löpteknik med Stefhan Andersen

  • Thorax Skidträning

    -

    Intensivt pass med blandade intervaller Med Stefhan Andersen eller Simon Karlsson

  • Spinning 2.0

    -

    Veckans längsta pass med långa intervaller eller backtempo. Bra pass för att jobba på uthållighet och styrka. Med Stefhan Andersen

Tisdag

  • Thorax Skidträning

    -

    Lite längre pass med något lägre intensitet och mer fokus på uthållighet. Med Simon Karlsson

  • Spinning 2.0

    -

    Lunchpass, korta hårda intervaller med Simon Karlsson

  • Spinning 2.0

    -

    Nybörjarpass. Fortfarande ett hårt och effektivt träningspass men anpassat till dig som är lite nyare på cykel eller för dig som vill ha ett något lättare pass jämfört med de andra spinningpassen som vi har.

  • Skövde CK Ungdomsträning

    -

    Stängd träning för Skövde CK

Onsdag

  • Thorax Skidträning

    -

    Fokus på bål och stabilitet. Här kör vi olika övningar för att träna hela kroppen. kan med fördel kombineras med Löpning efteråt. Med Simon Karlsson

  • Löpning

    -

    Intervaller och löpteknik med Stefhan Andersen

Torsdag

Fredrag

  • Spinning 2.0

    -

    Fredagsfys med blandade intervaller. Med Stefhan Andersen

  • Thorax Skidträning

    -

    Kortare Lunchpass med effektiva intervaller. Med Per Andersson